0
Мій кошик
Укр
Бажання
Додайте товари в бажані
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Victorinox

Сортування:
Відображення:

Створення фірми Victorinox стартувало в кінці XIX століття, багато в чому завдяки спільній роботі з армією Швейцарії. Керівництво країни не було жадібним на обмундирування власних бійців. Будь-якому воїнові, окрім всього іншого, видавався розкладний ножик. А як тільки в армії з'явилася нова гвинтівка, де для її розбирання потрібна викрутка, виникла необхідність звичайний розкладний ножик замінити функціональним, щоб складався не тільки з леза і викрутки, а й шила та консервної відкривачки. Ось так в 1897році виник офіцерський ножик, він став першим запатентованим виробом, що стало початком популярності, визнання та фурору компанії Victorinox, основоположником якої вважався Карл Ельзенер.
Карл з'явився на світ у великій родині. Мама, Вікторія, володіла своїм магазинчиком капелюхів, це була сімейна справа. Але вона надала підтримку в подальшому виборі сина виготовляти ножі. Для цього він побував у Парижі, після, в Південній Німеччині, щоб набратися досвіду і професіоналізму у найкращих майстрів на той час. Після повернення, в 1884році відкриває власний цех з випуску та ремонту ножів.
Через 25 років, коли його матері не стало, компанія була названа її ім'ям - Victoria, Після невеликого проміжку часу до назви додали «-inox», (нержавіюча сталь). Так виникла нинішня назва - Victorinox.
У 1897 Карл патентує власний ніж, від минулих він відрізнявся легкою вагою, меншим обсягом і більшою інноваційнісью, але держслужбовці не поспішали купувати його, згадуючи про минулі безуспішні проби майстрів. Однак все вирішено було самими офіцерами, їм так сподобався цей ніж, що вони додали заявок на нього. Так з 1891року компанія почала офіційно випускати ножики на замовлення урядової армії.
З початком нової війни в світі, у Вікторінокс з'явився шанс збільшити власні продажі за кордон - в 1945, солдати південної Америки досить жваво набували ножики, і за ними миттєво закріплювалося назва «Швейцарський військовий ножик» у всіх англійських ареалах.
У 1980, прибуток фірми від реалізації зріс на 65 млн. Швейцарських франків. А вже через 9 років фірма наважилася представити в Південній Америці наручні військові годинники, які користувалися великим попитом.
З кожним днем ​​Вікторінокс розвивається, підкоряючи нові області. У 1992 в Японії виник перший офіційний кабінет Victorinox, трохи пізніше виникли дочірні компанії в країнах Азії і Східній Європі.
У 1999 компанія розширює ряд продукції - додає сумки, валізи, а через деякий час - одяг і парфумерію «Swiss Army Fragrance».
У 2005 продажі за кордоном кардинально помінялися - Victorinox позбувся єдиного свого суперника. Через економічні проблеми фірми Wenger, її отримує Victorinox, і допомагає Wenger залишитися в грі і далі виготовляти продукцію під своєю маркою. На сьогодні у фірми Вікторінокс 125 років досвіду, і 5 категорій продуктів - ножики (функціональні міні, сімейні та професійні), годинник, сумки, одяг і парфуми.

РозгорнутиЗгорнути
Вгору